רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 בפברואר 2016

12 ב'מרכז החדשות':

תדהמה בציבור החרדי מדבריו של הרב עמאר!

רבנים, גדולי תורה ואישי ציבור מביעים מורת רוח מהדברים שאמר הרב שלמה עמאר שנתמך ע"י אנשי 'עץ' לרב בירושלים נגד גדולי התורה, ומזכירים את התייחסותו של מרן הגרי"ש אלישיב לפסקיו בעניין הגיורים.

הרב מרדכי בלוי: "זה הפקרות וליצנות? כל אחד יכול לומר מה שבא לו? זה חמור מאוד לומר משפט כזה בשידור מול עם ישראל". איש התקשורת אבי מימרן: "פעם ראשונה שרב אומר בשידור חי כי דברי גדולי ישראל צריכים עיון יכי הם כבר זקנים, אותנו למדו להתייחס לרמב"ם ולשולחן ערוך בחשיבות גם לדברים שאמרו בסוף ימיהם".

רגע לפני הבחירות לרבנות ירושלים - סערה פרצה בציבור החרדי לאחר שהרב עמאר נפגש בסוכתו עם הרב הרפורמי אוהד בנדל יחד עם חברת מרצ לורה ורטון על מנת להשיג את קולום בגוף הבוחר. בנדל: "הוא התייחס בכבוד הוא ידע מראש שאני מראשי הקהילה הרפורמית בישראל".

העיתונאי בני רבינוביץ: "כל שאלה כל הכוונה גדולי ישראל מורים לחברי הכנסת בבהירות ובצלילות שאין דומה לה כיצד לנהוג, איך הפה לא רעד לעמוד ולדבר כך נגד גדולי ישראל? במקום שיש חילול ה' אין חולקיו כבוד לרב".

הפיכת הניידת והחילול ה' בעקבותיה!
סגן שר הביטחון אלי בן דהן בראיון סוער: “יש כאן מציאות של אנשים שלא מתייצבים לצווי הגיוס, אני בן תורה ואני לא יכול לראות שבני ישיבה נוהגים כך זה גזל שציבור שחמור פי כמה מגזל של פרט באיזה שולחן ערוך זה כתוב? מדוע לא מוחים על דבר זה?”.
מכשרים: 0799577215

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.