רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 בפברואר 2016

מדוע אצל הרב שך עשיתם טרור שהוא "דבר אחד לדור" ועתה זה אסור? תלמיד פונוביז' מגיב לטענות נכד הרב שך בהפלס

מאת תלמיד פונוביז'

במאמר חדש של אברהם ישעיהו ברגמן בבטאון כת השבתאית המשיחית משערי חסד הוא מלין מדוע נקרא שמואל אויערבך זקן ממרא ומאידך הוא תוקף את מרן מאור הגולה מדוע יש רק דבר אחד לדור.
אילולי היה זה נכדו של ר' לייזר שך ז"ל לא הייתי מגיב כי בתכונתי אני מאמין שלכל אחד מותר להביע את דעתו, אבל שיעמוד נכדו של הרב שך ויגיד את הדברים הללו צריך להיות מנוול ממדרגה ראשונה.
הרי רמסתם את כל גאוני הדור בגלל שכמה פרחחים החליטו שהרב שך הוא דבר אחד לדור. שפכתם דם נקיים ולא נאמר איך סבך הרב שך תקף את גדול הדורות מרן הגר"ד לנדו שליט"א בכיכר הישיבה ערב הבחירות לעיריה בשנת תשמ"ט רק בגלל שהזהיר מההשלכות החמורות שסבך הרס והחריב את עולם התורה וכמובן מי שצדק היה מרן הגר"ד לנדו ולא סבך. את התוצאות ממה שסבך חולל אנו לצערנו רואים יום יום.
ואני שואל מאי נשתנה שכעת אין דבר אחד לדור? בגלל שנתי גרוסמן לא מכתיר כעת מרנים ונזרק מיתד נאמן?
ועליך איש יהודי ברגמן נאמר הזהרו מן הצבועים. אתה אכן ממשיך נאמן לדרך סבך שהפך את התורה כולה לפלסתר ועשה לפי מה שהתאים לפוליטיקה שלו.
במקום שתשב ותעשה חשבון נפש נוקב מה גרמתם ליהדות החרדית אתה מעז עוד להפנות מוסר.
אגב, נתי גרוסמן הוריד ממך הפעם את התואר הגראי"ש ולדעתי גם הוא מתבייש מהשטויות שאתה כותב לו. אני ממליץ שתקח את הכדורים לפני הכתיבה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.