רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 בפברואר 2016

דוד אייזנשטיין סמל של טינופות קנאית שכיסטית

כשהתחלתי להעלות חלקים מכתב האישום נגד דוד אייזנשטיין הייתי חצוי על החומר שבו האם להביא זאת, זה לא מתאים לבלוג באוירה חרדית, אבל מאידך אם הייתי כותב שיש דבר כזה איש לא היה מאמין היו משוכנעים כי אני כותב מה שכותב בגלל שאני נאבק בקנאות ובשכיזם להוכיח כי הם שפלים ונבזים מייסרים אחרים כשהם בעצמם בתחתית שבתחתית, לכן החלטתי כי אני מביא את הדברים על מנת שיראו יקראו ויראו עם מי יש לנו עסק, מפני שרק זה ישכנע ולא שום דרך אחרת

לאחר כמה סידרות גם מי שעבורם הבאתי זאת החלו לצעוק כי זה כבר עובר על מידותיו בחלום הכי גרוע הם לא היו מעלים דבר כזה יתכן ששייך לרדת כל כך, ואלו פנו אלי ואמרו די, אנו מאמינים לך רק תפסיק אל תביא את זה עוד, אני בינתיים עוצר כאן

זה מה שביקשתי, שתבינו ותדעו כי הקנאים והשכיסטים הם יצורים מתועבים מי שפנימיותם רקובה הם משחקים כלפי חוץ כמו גרועי הצבועים, אבל בחייהם האישיים הם הכי שפלים ונבזים

תבדקו אחד אחד מאלו שמסובבים את הזקן ממרא שמואל אויערבך ותמצאו סוטים אחד אחד, פשוט לא ייאמן במי מדובר, אותו דבר הקנאים בעדה החרדית בחייהם הפרטיים הם הכי מושחתים, כמו אלו שהם בועד משמרת הצניעות הם הכי גרועים  בעניינים אלו, ואלו עומדים בראש מטיפי המוסר לציבור רוצים שיאמינו כי הם צדיקים או בעלי 'השקפה' או 'שיטה'

לפני מספר שבועות כשהתחלתי לכתוב על פרשת דוד אייזנשטיין הגיעו אלי כמה יהודים בוכרים משכונת קווינס בניו יורק הם כעסו וזעמו ביקשו להכותי, טענו כי אני כותב על אחד מצדיקי הדור דברים נוראים, מדובר במקובל במי שהוא מגדולי הצדיקים, כשהוא מגיע לקווינס כל אחד נאבק שיתאכסן אצלו רוצים לזכות בזכות הגדולה שצדיק יהיה בביתם, ואיך אני מעיז לכתוב על צדיק בצורה שכזו

אמרתי להם, אתם חיים בשקר מדובר בטינופת ולא בצדיק, לקח להם זמן לקלוט את הדברים וכשהוכחתי להם, הם ביקשו ממני אלף סליחות וסיפרו לי כי הוא היה מגיע אצלם לוקח מהם הרבה כסף על הבטחות לישועות סיפר כי הוא בכל לילה מסתובב שם למעלה ויושב עם הצדיקים והמקובלים בגן עדן, וכי האמינו לו ולאשתו ולא ידעו כי מדובר בתחתית שבתחתית שאין תחתית הימנה

אם לא הייתי מעלה את הדברים היהודים הללו היו ממשיכים להיאבק על הזכות שהצדיק יהיה בביתם והיו שופכים עליו מאות אלפי דולרים וסבורים כי הם משרתים אם הצדיק. עשיתי לזה סוף, ומציע לכל מי שמאמינים בפלוני או אלמוני כי הוא צדיק ומקובל שיבדקו טוב טוב בטרם הם כל כך משוכנעים כי הללו צדיקים, מפני שדוד אייזנשטיין זה רק סימפטום, רשימת המנוולים גדולה מאוד

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.