רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 בפברואר 2016

מבזקים - מפה ומשם

 המסדרון:  הגאון הרב אברהם יהושוע סולוביצ'יק שליט"א עזב חתונה של עצניק באמצע לאחר שהתחילו לשיר "בשלטון הכופרים"  לשאלת המחותן מדוע הוא עושה זאת? ענה הרב יש הלכה בספר חסידים "תרנגול המקרקר כתרנגולת חייב שחיטה מיד"
 ------------------
קול חי': עימות סוער בשידור:השדרן אבי מימרן: "פעם ראשונה שהרב עמר פוסק שגדולי הדור זקנים לא יכולים לפסוק בגלל הגיל מי יכול להסביר את זה".ניסים אלקסלסי ממקורבי הגרש“מ עמאר: "אם הרב רבינוביץ היה מתייעץ עם הגראי“ל והגר“ח, הרב עמאר לא היה אומר את הדברים".
 ------------------
כסא רחמים: הגר"מ מאזוז בשיעורו: "יש מנהג גרוע שהבחור לא מרחם עושה תנאי עם חותנו, אני צריך דירה למגורים ודירה להשכיר מאיפה יביא לך? מה הוא מלך אחשוורוש? מה העונש שלו שיהיו לו בנות לרוב שידרשו ממנו גם הן דירות".
 ------------------

חידוש טכנולוגי בויז'ניץ. יוקם מוקד טלפוני מיוחד בחסידות, אליו יתקשר כל הורה כדי להתעדכן האם ילדיו התקבלו או ממשיכים ללמוד במוסדות החינוך של החסידות.
 ------------------
השר דוד אזולאי ליוסי בן עטר ב'גלי ישראל': "ההחלטה על המתווה בכותל בעייתית, זה נותן הכרה לקהילות הרפורמיות.
אני לא קורא לציבור לצאת למחאה, זה נושא רגיש מידי שרק גדולי ישראל יכולים להכריע בו"
 ------------------
"בקהילה" ב"משפחה": ממחר מדור חדש בעיתון 'משפחה' בשם 'בקהילה'. מחר במדור: חבר 'המועצת' ור”י סלבודקא הגרמ”ה הירש מסר השבוע שיחה בישי' 'חברון', כשכל ראשי ורבני הישיבה המתינו לרכבו ברחבת הישיבה.
 ------------------

סיעת יהדות התורה צפויה לקיים דיון בישיבתה הקרובה סביב עמדתה של שרת המשפטים המבקשת למנות נשים לבתי הדין השרעיים. החשש: מהלך שיהווה תקדים שישפיע על החלטות עתידיות לגבי איוש תפקידים רבניים.
 ------------------
תגובת עיריית י-ם לנתוני דו"ח ליב"ה על גידול בחילול שבת, שפורסם ביתד: מדובר בנתונים לא נכונים. אין שינוי בתקופת ברקת בסטטוס קוו בשבת לעומת שנים רבות בי-ם. כל סיעות הקואליציה חתומות על שמירת הסטטוס קוו וכך יהיה גם בעתיד.
 ------------------
 שר התיירות יריב לוין סיפר הערב בתערוכת התיירות השנתית בישראל בדוכן החרדי 'טלחופש' על מלון חדש שיוקם בקרוב באיזור מירון למגזר החרדי
------------------
ח"כ משה גפני ב'קול חי' על סערת ח"כ גואטה: "מה שאמרתי על דרעי נאמר בהלצה כתשובה לשאלת אחד הנוכחים בהרצאה. גם אני הייתי פעם ח"כ צעיר ועבדתי קשה כדי להגיע למשהו".
 ------------------
עיתון 'בשבע': איילת שקד הכריזה בכנס ירושלים: "ינון מגל יכול להתמודד בפריימריז של הבית היהודי, הוא יכול לחזור לפוליטיקה".
 ------------------
פרויקט מיוחד ב'בחדרי': בחינה מדוקדקת כולל מפות ותוכניות של 'הכותל הרפורמי' מגלה כי הרפורמים לא קיבלו כלום בעצם, למעט הכרה רשמית בהם כזרם יהודי.
 ------------------
 שר הבריאות יעקב ליצמן סייר במוסדות "שתילים" לחינוך מיוחד בירושלים, בהשתתפות סגר"ע צביקה כהן, אגף לחינוך חרדי, ויועץ רה"ע אברהם קרויזר.
 ------------------
'בחדרי': אורי לופוליאנסקי ירצה את עבודות השירות ב'בית הילד אמית' בשכונת גילה. יתייצב בעוד חודש בתאריך ה' אדר ב'.
 ------------------
ברייטקופף ב'משפחה': חצי מהשיחות עם הנציגים החרדים עוסקות בגזלת קרדיטים של חבריהם, אבל איש מעולם לא העז לדבר על זה בקול, ח"כ גואטה פרץ את זה והעביר מסר: מהיום אני פה, מי שיעז לגעת לנו בקרדיט - יינשך מיידית.
 ------------------
השר אריה דרעי ביקר אמש ב'היפר כשר' בפריז, הדליק נר ואמר קדיש לע"נ הנרצחים. כמו כן ביקר באתר הפיגוע בתיאטרון בטקלאן.
 ------------------
'רמת גבעת זאב' היא פרויקט הדגל של חברת ח.י.ש. נופי ישראל, המובילה בתחום הנדל"ן עם רקורד מוצק בפיתוח פתרונות דיור למגזר החרדי. השכונה מיועדת לציבור החרדי המבקש איכות חיים ברמה גבוהה, וכוללת סטנדרטים גבוהים מאד של פיתוח סביבתי, פארקים ירוקים, מוסדות קהילתיים ומרכזי קניות ופנאי. לסרטון תדמית:
 ------------------
 ערוץ 10': בעקבות הצלחת תביעתו של מני נפתלי, עובדים נוספים שוקלים גם להגיש תביעות נגד משרד רה"מ.
 ------------------
שר התיירות יריב לוין סיפר הערב בתערוכת התיירות השנתית בישראל בדוכן החרדי 'טלחופש' על מלון חדש שיוקם בקרוב באיזור מירון למגזר החרדי.


להמשך המבזקים כנסו כאן:

 ------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': אין יותר גניבת קרדיט!
שר הדתות דוד אזולאי בראיון: "בפרס שר הדתות שהשקנו, הצלחנו לשקם 21 מועצות דתיות, רובם היו בגירעונות של מיליונים. זה מהלך שהובטח לנו במו"מ הקואליציוני, הפעם לא יצליחו לגנוב לנו קרדיט, זה שלנו ביושר. מאז שהשר דרעי פרסם את מספרי הטלפונים, לא מפסיקים לצלצל ללשכה שלי".
במשרד הביטחון מגיבים להתפרעות 'הפלג' - סגן השר אלי בן דהן בראיון: "מזועזע שאנשים כאלה קוראים לעצמם 'בני תורה'. המשטרה פועלת רבות כדי לאתר אותם ולהביאם לדין. פניתי לח"כים החרדים שיוציאו הודעת גינוי. מאה אלף בחורי ישיבה קיבלו דיחוי ויושבים ולומדים. המשטרה הצבאית מחפשת רק עריקים".
ההתעללות בבחור החרדי - עורך דינו בן ציון אדורם בראיון: "אחרי שהושפל, הוא התחנן לפחות שלא יפיצו את הסרטון. ברשעות גדולה הם הפיצו לעשרות אלפים. מאז הבחור לא מסוגל לצאת מביתו. הפיצוי שניתן לקבל בתהליך משפטי עד מאה אלף ש"ח".
פיגוע דקירת האברך בארה״ב - יו"ר 'אהבת חסד' בארה"ב אברהם לידר בראיון מביה"ח: "מדובר באברך שהתחתן לפני שבוע וחצי. ביום ראשון סיים את הש"ב. הוא פונה לבית חולים עם דקירה בריאות. ההורים שלו היו בשדה התעופה בדרכם למוסקבה, הם עזבו את השדה ובאו לבקרו. הדוקר טרם נתפס".
מצב הסטטוס קוו של ירושלים - הרב אוהד כהן ממרכז ליב"ה בראיון: "המחקר שלנו מגלה מגמה ברורה: העיר נהפכת לחילונית יותר. כיום פועלים בה 60 בתי קפה ומסעדות, 50 ברים ומועדונים. יש חילול שבת המוני במוקדים רבים בעיר".
חופרים מנהרות נוספות לכיוון ישראל - עורך 'משפחה' אליעזר שולמן בראיון: "יש עוד שני כיוונים נוספים של חפירות, גם ממצרים וגם מסיני. מנהרות זה חולשה שישראל עדיין לא יודעת איך להתמודד איתה".
 ------------------
מהדורת חצות בסקופים: 
המשפיל מתנצל בשידור בשיחה עם עורך הדין של המושפל.
•ראיון משותף וסוער בו אליהו שתועד משפיל בחור חרדי מתנצל: ״עשיתי איתו משחקי מילים, ולמרות זאת אני מוכן לשלם לו את הכסף שהתחייבתי עליו. נשארתי ללא פרנסה.
עו״ד בן ציון אדורם המייצג את הבחור החרדי: ״ההתנצלות שלך לא כנה, ונגיש שבוע הבא תביעת דיבה ולשון הרע בביהמ״ש שיכולה להגיע עד 100 אל״ש פיצויים״
• המשטרה הצבאית ממשיכה בנסיונות ללכוד עריקים - הרב חיים כץ רב שכונת רמות זמר בחיפה שאמש חיפשו את בנו בראיון: בתחילה דפקו בברוטאליות וחשבתי שזה מחבל. לכתחילה אני יודע שזה המחיר כשלא מתייצבים בצו ראשון ואני שמח לעמוד בזה.
• הסאגה בנושא המחוז החרדי - נרי הורביץ, ממייסדי המחוז החרדי בראיון מקיף: ישבתי במאות ישיבות בתוך משרד החינוך ומעולם לא חשבנו להנדס את החינוך החרדי. הפחד הוא מפני הרגולציה של המשרד בנושא ההצהרות של מנהלי המוסדות כלפי המשרד על תקנים וזכויות של המורים והמורות וכו׳.
• רבה של ערד הרב יוסף אלבו בראיון בעקבות מעצר החשוד בהשלכת החזיר בביה״כ: בכוונתי להקים ועדת פיוס שתביא לסוף המאבקים בעיר בין חרדים לחילונים.
• הדקירה בשכונת קראון הייטס - הרב אברהם לידר רב ביה״ח קינגס קארטי בארה״ב שם מאושפז הפצוע בראיון: יש פגיעה בריאות ואנחנו עדיין אומדים את הנזק. המשטרה נחושה למצות את הדין עם הדוקר ומנהלת מצוד אחריו.
• לאחר שהשמיע אמש טענות כנגד הרב ברלנד שמשתף פעולה עם כת רמתי, משה ועקנין מתנצל בראיון וחוזר בו מהדברים לאחר שהטעו אותו בנתונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.